هتل کرنلیا دیاموند
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کرنلیا دیاموند یک هتل 5 ستاره است که تنها 5 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این هتل امکانات فوق العاده ی مانند پارک آبی و 8 استخر که دقیقا مقابل ساحل زیبای "اسکله مِوکی" (Iskele Mevkii) قرار گرفته را ارائه می دهد و دارای یک ساحل خصوصی به طول 250 متر می باشد.

مهمانان هتل كرنليا دياموند می توانند از تلویزیون های LCD و خدمات اتاق 24 ساعته ی اتاق های مدرن هتل 24 ساعته می توانند لذت ببرند. برخی از اتاق ها دسترسی خصوصی به باغ یا استخر دارند.

هتل کرنلیا دیاموند

به مرکز آبگرم هتل كرنليا دياموند سری بزنید یا در فعالیت هایی تدارک دیده شده توسط تیم سرگرمی هتل مشارکت داشته باشید. انتخاب های زیادی از ورزش های آبی، نمایش ها و کنسرت های شبانه وجود دارد.

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا با در نظر گرفتن احترام به طبیعت و محیط زیست، مکانی منحصر به فرد را ایجاد کرده است. امکانات ارائه شده با بالاترین کیفیت اجرا، تعطیلات شما را به تجربه ای فوق العاده تبدیل خواهند کرد. معماری خارق العاده ی هتل كرنليا دياموند شما را شگفت زده خواهد کرد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.6 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل کرنلیا دیاموند را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: